Projekt "Pierwsze uczniowskie doswiadczenia drogą do wiedzy"
W latach 2008-2011 w naszej szkole realizowany był projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego „PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY”, w którym brali udział uczniowie klas pierwszych.
„Bazą teoretyczną Projektu jest Teoria Wielorakich Inteligencji Howarda Gardnera, która została uznana za największe odkrycie nauk humanistycznych XX wieku. Zgodnie z tą teorią, każdy (każde dziecko też!) ma własny profil inteligencji, który u każdego może być inny, ale nikt nie ma profilu lepszego czy gorszego. Każdy profil inteligencji jest dobry, tak samo wartościowy, bowiem określa profil naturalnych zasobów człowieka.Udział w zajęciach pozwolił dzieciom rozwinąć posiadane zdolności, inteligencje i umiejętności. Różnorodne zajęcia rozbudziły w nich ciekawość twórczą, zintegrowały zespół klasowy.
p. Magdalena Dudek